About me:Worked for Exodus and Dragoman for 15 plus years, love overlandin, love travelling.
LanguagesSpanish English French
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
F
Geweldige tocht, ik zou graag nog eens naar Venetië reizen... na slechts drie maanden mis ik het al.
?
Ethiopië, Historische Route & Danakil Depressie (van Addis Abeba naar Gondar)
Uitstekend, zolang u niet op huiselijk comfort uit bent
A
Het Inca Heartland (Cuzco naar La Paz)
alles, vooral de geweldige mensen die ik ontmoet heb
J
Patagonië & de Smaragdkust (van Santiago naar Rio de Janeiro)
De afwisseling van activiteiten was geweldig. Het truckleven is leuk en de medepassagiers waren heel plezierig om mee te reizen.
G
Colombia Ontdekken (Quito naar Cartagena)
Ik vond vooral het Patagonië-gedeelte erg leuk, met de wandelingen, en ook het raften en mountainbiken. Over het geheel genomen waren de hoogtepunten voor mij de gevarieerde landschappen en het delen …Ik vond vooral het Patagonië-gedeelte erg leuk, met de wandelingen, en ook het raften en mountainbiken. Over het geheel genomen waren de hoogtepunten voor mij de gevarieerde landschappen en het delen daarvan met een interessante energieke, betrokken groep mensen van verschillende leeftijden, achtergronden en nationaliteit.
Het Inca Heartland (van La Paz naar Cuzco)
Echt een geweldige rondreis. Voldeed aan de meeste verwachtingen en zou Dragoman aan andere reizigers aanbevelen
Patagonië & de Smaragdkust (van Santiago naar Rio de Janeiro)
Een geweldige reis gehad, weg van de gebaande paden, halverwege de sfeer, zo weinig andere toeristen gezien, zo veel mensen ontmoet en met een geweldig stel mensen gereisd. Bedankt Ant en Adam, ik he…Een geweldige reis gehad, weg van de gebaande paden, halverwege de sfeer, zo weinig andere toeristen gezien, zo veel mensen ontmoet en met een geweldig stel mensen gereisd. Bedankt Ant en Adam, ik heb er zo van genoten. Het mooiste stuk rijden over de cordillera bij de Estancia
J
Wandelen in de Picos de Europa in Spanje
Mijn nichtje en ik hebben echt genoten van de rondleiding.
T
We begonnen met een teleurstelling omdat het weer ons verhinderde naar Bako N.P. te gaan, maar aan het eind van de reis hadden we een zeer lange lijst van waarnemingen en ervaringen van wilde dieren. …We begonnen met een teleurstelling omdat het weer ons verhinderde naar Bako N.P. te gaan, maar aan het eind van de reis hadden we een zeer lange lijst van waarnemingen en ervaringen van wilde dieren. Onze gids was geweldig!
C
Er was twee keer dat de instructies onduidelijk waren en we een eind uit de richting liepen. Het was zeer teleurstellend. Als er twee wandelgidsen konden zijn, zou dit niet gebeurd zijn. Neem één p…Er was twee keer dat de instructies onduidelijk waren en we een eind uit de richting liepen. Het was zeer teleurstellend. Als er twee wandelgidsen konden zijn, zou dit niet gebeurd zijn. Neem één persoon die met de snelle wandelaars meeloopt en één persoon die achterblijft.