Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
R
Organisatie en logistiek waren goed.
Accommodatie was goed.
De fietsen waren niet het model dat we hadden besteld en gaven een paar problemen.
Harry de gids en het ondersteuningsteam waren erg goed…Organisatie en logistiek waren goed.
Accommodatie was goed.
De fietsen waren niet het model dat we hadden besteld en gaven een paar problemen.
Harry de gids en het ondersteuningsteam waren erg goed, evenals de buschauffeur.
De eigenlijke fietsroutes zouden opnieuw bekeken kunnen worden om de overstaptijd na het fietsen te verkorten.