Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
Helaas kan ik deze tour niet aanbevelen. Voor iets meer geld bieden andere touroperators een veel betere ervaring, met name wat betreft de staat van het safarivoertuig, de kwaliteit van de verstrekte…Helaas kan ik deze tour niet aanbevelen. Voor iets meer geld bieden andere touroperators een veel betere ervaring, met name wat betreft de staat van het safarivoertuig, de kwaliteit van de verstrekte maaltijden en het leiderschap en de begeleiding van het reispersoneel. De reisinstructies zijn weliswaar gedetailleerd, maar enigszins verouderd. Positief is dat de communicatie met de moederorganisatie snel en behulpzaam was.
R
George was de meest fantastische reisleider en maakte van mijn reis een om nooit te vergeten. Ik wil zeker terugkomen en meer reizen in Afrika doen met Acacia en ik zal George weer vragen!!! Hij ging …George was de meest fantastische reisleider en maakte van mijn reis een om nooit te vergeten. Ik wil zeker terugkomen en meer reizen in Afrika doen met Acacia en ik zal George weer vragen!!! Hij ging verder dan wat ik verwacht had en niets was hem een moeite. Hij werkte onvermoeibaar gedurende de hele Vic Falls naar Jo'Burg etappe van mijn rondreis, maakte heerlijke Afrikaanse gerechten voor het avondeten en zorgde voor geweldig entertainment en enthousiasme tijdens onze lange reizen. Ik zou graag zien dat George wat erkenning krijgt voor het ongelooflijke werk dat hij voor Acacia doet!
O
George was altijd heel vrolijk en enthousiast!!! Hij maakte de rondleiding geweldig en hij was erg grappig :)
C
Ik heb vandaag (24 juli 2018) net een tour in Johannesburg achter de rug, en George heeft eerlijk gezegd mijn reis gemaakt! Hij legt zijn hart en ziel in zijn werk, ik bewonder en respecteer hem zo er…Ik heb vandaag (24 juli 2018) net een tour in Johannesburg achter de rug, en George heeft eerlijk gezegd mijn reis gemaakt! Hij legt zijn hart en ziel in zijn werk, ik bewonder en respecteer hem zo erg. Ik zal hem elke dag missen, met zijn vriendelijke glimlach. Ik wens hem het allerbeste met zijn gezin en zijn carrière bij Acacia. Hij is eerlijk gezegd een echte aanwinst voor uw bedrijf