Raju simkhada
Gids bijHimalayan Recreation Treks & Expedition Pvt.ltd
5Gem. beoordeling
2Traveler reviews
2Avonturen
LanguagesEnglish
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
We zijn net terug van onze gedenkwaardige 11-daagse Everest Base camp trekking met het Himalayan Recreation team, ze zijn goed georganiseerd en hebben er alles aan gedaan om onze reis tot een succes t…We zijn net terug van onze gedenkwaardige 11-daagse Everest Base camp trekking met het Himalayan Recreation team, ze zijn goed georganiseerd en hebben er alles aan gedaan om onze reis tot een succes te maken.
Het eten, de accommodatie, gidsen en andere regelingen waren perfect geregeld. Heel erg bedankt voor de gids en zijn vriendelijkheid om ons op tijd te helpen tijdens de EBC trektocht.
Himalayan Recreation team van harte aanbevolen voor elke soort reis in Nepal.
P
Ik heb zo'n geweldige tijd gehad tijdens de Annapurna Base Camp Yoga Trek!
De organisatie was van het begin (opgehaald worden van het vliegveld) tot het eind (afgezet worden op het vliegveld) erg goe…Ik heb zo'n geweldige tijd gehad tijdens de Annapurna Base Camp Yoga Trek!
De organisatie was van het begin (opgehaald worden van het vliegveld) tot het eind (afgezet worden op het vliegveld) erg goed.
Zowel de trekkinggids Ram (Kumar Simkhada) als de yogaleraar Anil (Gautam) waren zulke aardige mensen, leuke begeleiders en professionals. Ze waren altijd vriendelijk, beleefd en ik heb veel plezier met ze gehad! Ze waren altijd begripvol en hielden rekening met je behoeften, altijd behulpzaam en aardig.
Ook Bish van Himalaya Recreatie beantwoordde mijn vragen altijd geduldig en heel snel - heel erg bedankt!
Heel erg bedankt voor deze hele ervaring, het was echt uniek en ze deden het zelfs alleen voor mij (want de groep had uit maximaal 10 mensen kunnen bestaan, maar omdat het februari was, hadden niet veel mensen deze reis geboekt - alleen ik en één andere).
Kan alleen maar aanraden - 10/10 sterren!!! (Aan iedereen) ⭐️
Als je erover nadenkt, gewoon doen!!! :-)














