Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
C
De tocht zelf was uitstekend, maar ik geef een 4 sterren omdat het reisbureau geen geld teruggaf voor de andere persoon die mee zou gaan en die het visum niet op tijd kon krijgen, en er was geen terug…De tocht zelf was uitstekend, maar ik geef een 4 sterren omdat het reisbureau geen geld teruggaf voor de andere persoon die mee zou gaan en die het visum niet op tijd kon krijgen, en er was geen terugbetaling voor de eerste gemiste dag of een optie om te veranderen naar andere data.