JY
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
De reis was fantastisch. Onze gids en buschauffeur waren allebei geweldig en voegden zoveel toe aan onze ervaring!
Al met al was Scicily prachtig! Het voldeed aan onze verwachtingen. Als ik al een punt van kritiek heb, dan is het dat ik meer van Palermo had willen zien.
De hotels waren allemaal uitstekend, evenal…Al met al was Scicily prachtig! Het voldeed aan onze verwachtingen. Als ik al een punt van kritiek heb, dan is het dat ik meer van Palermo had willen zien.
De hotels waren allemaal uitstekend, evenals het ontbijt dat elke ochtend werd geserveerd en de avondmaaltijden, behalve ons afscheidsdiner. De sfeer en de locatie waren geweldig, maar het eten was zo slecht.
Het bezoek aan de juwelierszaak had ons van tevoren moeten worden verteld, zodat we het hadden kunnen onderzoeken en beter voorbereid zouden zijn geweest om te kopen, aangezien we met een aanzienlijk bedrag te maken hebben.
Onze reisleidster Fabiola was uitstekend! Ze noemde ons familie en dat is precies wat we werden. De bus was supercomfortabel en we hadden een geweldige chauffeur, bravo Salvatore.