M
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
Geef Melissa een fooi
Heb je een goede ervaring gehad tijdens je reis met je reisleider? Als je wilt, kun je een fooi geven om je dankbaarheid over te brengen.
D
Ik vond het erg leuk, ik vond alle activiteiten leuk behalve de orphant Tour. Het voelde meer als een show - ik had een slecht gevoel bij het "kijken". Ik zou liever iets leren over de geschiedenis va…Ik vond het erg leuk, ik vond alle activiteiten leuk behalve de orphant Tour. Het voelde meer als een show - ik had een slecht gevoel bij het "kijken". Ik zou liever iets leren over de geschiedenis van de plaats en de achtergrond van de kinderen om meer bewustzijn te creëren. Kookles, surfen, Kajak en kamperen was het beste deel.
L
Ik had een geweldige tijd met mel in Zuid-Afrika
L
Mybe mire lokale informatie en aanbevelingen