Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
P
het was een buitengewone ervaring, deze tour in een kleine groep was geweldig, de gidsen waren echt aardig en belegd met vriendelijkheid en gevoel voor humor! de mensen in de groep waren echt geweldig…het was een buitengewone ervaring, deze tour in een kleine groep was geweldig, de gidsen waren echt aardig en belegd met vriendelijkheid en gevoel voor humor! de mensen in de groep waren echt geweldig, dus ik hou nu echt van Amerikanen lool! ik raad deze tour echt aan.
J
We waren gezegend met de beste gidsen, Mick en Diarmuid. Ze waren zeer goed op de hoogte van alles wat we bekeken vanuit het busje, wandelden door planten, wandelden door rotsformaties, wandelden door…We waren gezegend met de beste gidsen, Mick en Diarmuid. Ze waren zeer goed op de hoogte van alles wat we bekeken vanuit het busje, wandelden door planten, wandelden door rotsformaties, wandelden door ruïnes, enz. Ze maakten de tour heel erg leuk.
De rondreis door Ierland overtrof mijn verwachtingen. Het was informatief en leuk. Ik heb van elke minuut van de reis genoten. De gidsen waren geweldig en goed op de hoogte van het land. De uitzichten…De rondreis door Ierland overtrof mijn verwachtingen. Het was informatief en leuk. Ik heb van elke minuut van de reis genoten. De gidsen waren geweldig en goed op de hoogte van het land. De uitzichten van dit land zijn spectaculair! Zo schilderachtig en mooi! Een must do en ik zal mijn ervaring met anderen delen om deze tour te doen.
M
We vroegen om een bezoek aan Blarney en Mick regelde dat graag. Hij is erg meegaand en deskundig. Dit was een uitstekende ervaring
De tour was erg goed georganiseerd, de reisleiders waren erg goed geïnformeerd en behulpzaam en hebben ook veel gelachen.
Dit was een geweldige reis. We hebben veel gezien en de gidsen waren geweldig. Ik heb wel bezwaar tegen de voorstelling dat de reis "begint in Dublin". We kregen alleen een treinkaartje van Dublin n…Dit was een geweldige reis. We hebben veel gezien en de gidsen waren geweldig. Ik heb wel bezwaar tegen de voorstelling dat de reis "begint in Dublin". We kregen alleen een treinkaartje van Dublin naar Killarney, en moesten overstappen op.....we werden opgewacht in Killarney. Ik had liever de optie gehad om gewoon in Killarney te beginnen.
Geweldige rondleiding in een kleine groep! Onze chauffeur/gids, Michael, was een schat aan informatie en had een geheime superkracht om mensenmassa's te vermijden! Ik kan!!!! van harte aanbevelen










