AA
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
G
We hebben een geweldige reis gehad! Onze gids was grappig en goed geïnformeerd en we hebben in drie dagen ZOVEEL gezien.
S
Uitstekende reisleiding en mooi georganiseerde rondreis met hele mooie overnachtingen.
L
Over het algemeen was de tour uitstekend - elk van de stops was de moeite waard en interessant, de hotelaccommodaties waren meer dan bevredigend en de reisleiding was behulpzaam, zeer deskundig en per…Over het algemeen was de tour uitstekend - elk van de stops was de moeite waard en interessant, de hotelaccommodaties waren meer dan bevredigend en de reisleiding was behulpzaam, zeer deskundig en persoonlijk. De tour was alles wat ik ervan verwacht had en het weer werkte mee zodat we de aurora's twee nachten achter elkaar konden zien.