TI
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
S
De reisleider, Thor, was erg vriendelijk en kundig en maakte de ervaring onvergetelijk. Zelfs ondanks de problemen die we tegenkwamen, hield hij ons altijd op de hoogte en kalm.
S
De reis was fantastisch. We hadden een super reisleiding.
Deskundig, zeer behulpzaam en altijd vriendelijk.
De tour was interessant en niet erg druk.
Helaas hadden we twee lekke banden en moesten w…De reis was fantastisch. We hadden een super reisleiding.
Deskundig, zeer behulpzaam en altijd vriendelijk.
De tour was interessant en niet erg druk.
Helaas hadden we twee lekke banden en moesten we wachten tot de banden waren vervangen.
Er waren wat inconsistenties in de planning vooraf.
De eenpersoonskamers die we hadden geboekt en betaald, waren geboekt als tweepersoonskamers.
We hadden daarom problemen om dit uit te zoeken.