OK
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
D
De rondreis was uitstekend, maar voor 2 van de hotels die ver van de stad lagen en geen gemakkelijk openbaar vervoer hadden... verspilden we een halve dag met rond het terrein staan in Oslo en gaven w…De rondreis was uitstekend, maar voor 2 van de hotels die ver van de stad lagen en geen gemakkelijk openbaar vervoer hadden... verspilden we een halve dag met rond het terrein staan in Oslo en gaven we veel uit aan taxi's in Stockholm.
J
Geweldige tocht met een gemakkelijk te volgen tempo
Mijn rondreis overtrof mijn verwachtingen, ondanks het feit dat wij 2 dagen te laat waren om ons bij de groep aan te sluiten wegens problemen met onze tussenstop in Moskou, wat voor mij een hel was en…Mijn rondreis overtrof mijn verwachtingen, ondanks het feit dat wij 2 dagen te laat waren om ons bij de groep aan te sluiten wegens problemen met onze tussenstop in Moskou, wat voor mij een hel was en een zeer slechte ervaring in die plaats.Gelukkig konden wij ons bij de fantastische groep in Fatima aansluiten. Onze reisleidster Estefania was zeer behulpzaam en deskundig. Zij is een heel aardige reisleidster. Ook Sergio ( chauffeur) was erg aardig en behulpzaam voor alles wat de groep nodig had. Ik kijk uit naar de volgende reis met Cosmos in de hoop dat mijn reisleidster nog steeds Estefania Cortes is en Sergio de buschauffeur. De hotels waren goed, maar het eten in sommige hotels niet echt geweldig, maar toch ok.
E
Ik was teleurgesteld over mijn ervaring met de rondreis Praag, Wenen, Boedapest. De hotels waren middelmatig en op zeer onhandige plaatsen, ongeveer een half uur/45 minuten buiten de stadscentra. Het …Ik was teleurgesteld over mijn ervaring met de rondreis Praag, Wenen, Boedapest. De hotels waren middelmatig en op zeer onhandige plaatsen, ongeveer een half uur/45 minuten buiten de stadscentra. Het hotel in Wenen lag op een erg louche plaats. De ontbijten waren niet goed. In elke stad kregen we een rondleiding van een uur, en daarna een paar uur om op eigen gelegenheid op verkenning te gaan. Daarna moesten we op bepaalde tijden afspreken om naar het hotel terug te keren, en tenzij u de excursies geboekt had, zou u in het hotel vast komen te zitten. (Tenzij je bereid bent het openbaar vervoer te nemen) De reisleidster deed alsof we haar lastig vielen, zelfs als we de simpelste vraag hadden. De bus was schoon, maar je mocht niet naar het toilet in de bus. Het voelde alsof we de helft van de reis van de ene stad naar de andere gereisd hadden. De rondreis in München beginnen en eindigen verspilde veel tijd en had geen zin, omdat het helemaal niet in de buurt van de andere steden was.
Over het geheel genomen was dit een zeer gehaaste rondreis, en er zouden meer maaltijden en sightseeing-activiteiten bij de prijs inbegrepen moeten zijn.
A
Het was een fantastische tocht. Bedankt
A
Fantastisch!!!!! Was zo goed
Goede rondreis . Maar het eerste gedeelte van de treinrit was niet goed zoals ik verwacht had . Niet in staat om veel moois van Canda te zien . Helaas heb ik geen beren , schoonheid van Lake Louise ku…Goede rondreis . Maar het eerste gedeelte van de treinrit was niet goed zoals ik verwacht had . Niet in staat om veel moois van Canda te zien . Helaas heb ik geen beren , schoonheid van Lake Louise kunnen zien vanwege de weersveranderingen . Nochtans hadden wij in schoonheid van winter ervaren .
J
NJ is een heel mooi reisoord in ons
S
Uitstekende gids en chauffeur. De route was grondig en snel. De inbegrepen ontbijten waren goed. Avondmaaltijden ontbraken.
De gids was zeer attent en met kennis van zaken. Ik vond het prachtig wat ik gezien heb. de enige klachten zouden zijn over sommige accommodaties. Ik ben erg blij dat we iemand hadden om onze koffe…De gids was zeer attent en met kennis van zaken. Ik vond het prachtig wat ik gezien heb. de enige klachten zouden zijn over sommige accommodaties. Ik ben erg blij dat we iemand hadden om onze koffers te dragen.
de beste was Royal Scot. die in Banff was te afgelegen en bevatte geen fatsoenlijke eetgelegenheden. hetzelfde iin Lake Jasper, hoewel ze te veel rekenden voor een eenvoudig ontbijt, omdat er weinig opties waren. 18 Cad voor ontbijt en ze wilden geen echte Maple siroop? hoe dan ook, de tour was geweldig. veel thx aan onze gids en chauffeur
Te gehaast, slechte hotels, stopten niet genoeg voor foto's, Londense busrace zorgde ervoor dat tours geannuleerd moesten worden, over het geheel genomen teleurstellend en frustrerend.
D
Twee hotels op onze rondreis waren niet acceptabel. Ons hotel in Oslo lag bij een skipiste ver van de stad, waar we de halve dag van onze eendaagse stop in de hoofdstad verspild hebben...
Ons hotel i…Twee hotels op onze rondreis waren niet acceptabel. Ons hotel in Oslo lag bij een skipiste ver van de stad, waar we de halve dag van onze eendaagse stop in de hoofdstad verspild hebben...
Ons hotel in Stockholm was weer ver van de stad en we hebben veel gespendeerd aan het nemen van een taxi naar de stad en terug... Goddank was ons hotel in Bergen in het centrum... waar we comfortabel onafhankelijk waren om naar de bezienswaardigheden te lopen.
De gids en de chauffeur van onze bus waren uitstekend, behulpzaam en bekwaam. Op een snelle rondreis als deze is de ligging van de hotels even belangrijk als de kwaliteit.
K
Britse Het beste van
Fantastisch! Hij is geweldig jongens
Wij houden heel erg veel van hem
Ook is hij heel zorgzaam voor ons allemaal
Wij stellen het zeer op prijs en danken u voor alles wat hij voor ons gedaan heeft
…Fantastisch! Hij is geweldig jongens
Wij houden heel erg veel van hem
Ook is hij heel zorgzaam voor ons allemaal
Wij stellen het zeer op prijs en danken u voor alles wat hij voor ons gedaan heeft
God zegene hem
C
Rome, Sorrento&Capri met Sicilië
Reisroute was wat we wilden. te weinig tijd in Pompei. Hotels hadden iets mooier kunnen zijn, dichter bij de steden.




