Languagesenglish
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
?
Hallo, dit is een geweldige rondreis
Als u wind en regen onder controle kunt houden, zal dat een grote hulp zijn, maar hoe dan ook welkom op het eiland, zoals onze reisgids zei!
G
Het was geweldig al de plaatsen die we daar gezien hebben, het enige ongemak is dat, aangezien dit een aparte rondreis is die verdeeld is over 2+3 dagen, sommige van de mensen die ik in de eerste rond…Het was geweldig al de plaatsen die we daar gezien hebben, het enige ongemak is dat, aangezien dit een aparte rondreis is die verdeeld is over 2+3 dagen, sommige van de mensen die ik in de eerste rondreis heb leren kennen in een andere groep zaten voor de tweede rondreis en dat was erg jammer, ik denk dat we bij elkaar hadden moeten blijven, en ook in de derde nacht (die in Reikiavik) verbleef iedereen in een ander hotel en dat was ook jammer. Maar de gidsen waren geweldig en ze vertelden de hele tijd verhalen over van alles en nog wat, en ook de accommodatie was erg leuk! vooral het hotel voor de eerste dag "Hotel Rjukandi" het eten daar was geweldig, evenals de mensen die er werkten!
We hadden de 5-daagse tour die was opgesplitst in een 2-daagse en een 3-daagse tour.
De 3 daagse tour werd geannuleerd vanwege het weer en hierdoor strandden we op zoek naar een hotel voor 2 nachten…We hadden de 5-daagse tour die was opgesplitst in een 2-daagse en een 3-daagse tour.
De 3 daagse tour werd geannuleerd vanwege het weer en hierdoor strandden we op zoek naar een hotel voor 2 nachten.
Ik heb genoten van de 2 daagse tour met onze gids die erg behulpzaam was, maar de hele tour in het algemeen kon wel een goede update gebruiken qua communicatie. Om te beginnen had ik geen idee van de hotelarrangementen voor de laatste dag.
Ik heb veel gereisd met verschillende tourgroepen en ze hadden allemaal één ding gemeen. De eerste dag van de tour wordt beschouwd als de dag voordat de tour begint en de laatste dag eindigt altijd met de ontbijt/checkout dag. Op deze manier is iedereen in hetzelfde hotel om opgehaald te worden. Het andere is dat er geen diner inbegrepen was bij de hotels die erg afgelegen liggen. We werden opgescheept met heel duur en slecht eten.
Onnodig te zeggen dat ik niet onder de indruk was van Arctic Adventures.
D
Eigenlijk waren we absoluut tevreden over onze ervaring. Veel beter dan we ons hadden voorgesteld, zulke overweldigende mooie landschappen en bezienswaardigheden.
De gidsen waren informatief en alti…Eigenlijk waren we absoluut tevreden over onze ervaring. Veel beter dan we ons hadden voorgesteld, zulke overweldigende mooie landschappen en bezienswaardigheden.
De gidsen waren informatief en altijd behulpzaam. Zelfs degene die ons meenam naar de ijsgrot, uniek.
Arctic Tours is erg goed georganiseerd, altijd op tijd, goede hotels ook. En we hadden ook nog het geluk om het noorderlicht te zien. Een ervaring die het waard is om aan anderen voor te stellen.
X
Vind het leuk.zeer goede gids en chauffeur.
M
Het was uitstekend, maar misschien een paar watervallen te veel. Sommige waren spectaculair, maar sommige alleen spannend als iemand er nog nooit een heeft gezien.
M
De wandeling was uitstekend. Louis de gids was uitzonderlijk. Zijn kennis over het gebied en de geologie was briljant. Ik zal me Louis altijd herinneren!!!
M
Geweldige rondreis. Veel van het land gezien voor de beschikbare tijd. Hadden we in elke plaats langer kunnen blijven? Nee, niet als je alles op de route wilde zien. Oorspronkelijk wilden we een auto …Geweldige rondreis. Veel van het land gezien voor de beschikbare tijd. Hadden we in elke plaats langer kunnen blijven? Nee, niet als je alles op de route wilde zien. Oorspronkelijk wilden we een auto huren en het zelf doen, maar gelukkig hebben we dat niet gedaan. Goede John wist wat we moesten zien en hoe het weer de locaties zou beïnvloeden. Geweldige tour en een aanrader als je weinig tijd hebt.
Ik waardeerde vooral de kennis en rijvaardigheid van Halti Bjornsson, onze chauffeur en gids. Het plaveisel was hectisch maar interessant. Ik heb nog steeds geen meerval geprobeerd. Zullen we nog een…Ik waardeerde vooral de kennis en rijvaardigheid van Halti Bjornsson, onze chauffeur en gids. Het plaveisel was hectisch maar interessant. Ik heb nog steeds geen meerval geprobeerd. Zullen we nog eens moeten bezoeken, denk ik.
Goede verteller, leuke houding, goede tijdbeheersing
C
3 Dagen - Meer van Mývatn, Akureyri & Noord-IJsland
Dit was een kleine, boetiektocht met een fantastische gids. Het was goed gepland en persoonlijk. Het was geweldig om nieuwe vrienden te ontmoeten en samen met hen de wonderen van IJsland te beleven. K…Dit was een kleine, boetiektocht met een fantastische gids. Het was goed gepland en persoonlijk. Het was geweldig om nieuwe vrienden te ontmoeten en samen met hen de wonderen van IJsland te beleven. Kan niet genoeg goede dingen zeggen over onze gids. Dit is een must om te doen!
?
Ik heb van de tour genoten. We hadden 3 gidsen en Christian was de beste, omdat hij veel tijd besteedde aan het uitleggen van de plaatsen die we bezochten. We hadden genoeg tijd bij elke halte en hadd…Ik heb van de tour genoten. We hadden 3 gidsen en Christian was de beste, omdat hij veel tijd besteedde aan het uitleggen van de plaatsen die we bezochten. We hadden genoeg tijd bij elke halte en hadden niet het gevoel dat we opgejaagd werden. Ik zou weer met Arctic Adventures gaan.
A
Dag 6 was een verspilde dag. Hij had leuk gemaakt kunnen worden door er een activiteit in op te nemen, zoals een ijsgrot of een gletsjertocht. In een boekwinkel en een kerk kijken was totaal verspild.…Dag 6 was een verspilde dag. Hij had leuk gemaakt kunnen worden door er een activiteit in op te nemen, zoals een ijsgrot of een gletsjertocht. In een boekwinkel en een kerk kijken was totaal verspild. Teveel hetzelfde elke dag met watervallen Meer activiteiten hadden een optie moeten zijn. Dag 8 zou ik niet weer doen. Dat zou veranderd moeten worden voor raften op de rivier, dan waren alle vakjes aangevinkt geweest









