LanguagesAfrikaans, English
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
B
Het was een geweldige en fantastische ervaring, vooral door onze fenomenale gids Papa G!
Ik was erg onder de indruk van al zijn achtergrondkennis, over het wildleven, de geschiedenis, de politiek en …Het was een geweldige en fantastische ervaring, vooral door onze fenomenale gids Papa G!
Ik was erg onder de indruk van al zijn achtergrondkennis, over het wildleven, de geschiedenis, de politiek en alles! Bovendien heeft hij de juiste instelling om de hele groep erbij te betrekken en iedereen een fantastische tijd te bezorgen. En hij is een geweldige kok!!!
Voor mijn volgende reis naar Afrika zou ik zeker kijken om een reis onder leiding van Papa G te boeken!!!
C
Geweldige tocht met geweldige mensen en zeer deskundige gids & chauffeur! Hebben intens genoten van de mix van safari, natuur, trektochten, verkenningen en contacten met de plaatselijke bewoners. Gewe…Geweldige tocht met geweldige mensen en zeer deskundige gids & chauffeur! Hebben intens genoten van de mix van safari, natuur, trektochten, verkenningen en contacten met de plaatselijke bewoners. Geweldige selectie van extra activiteiten, zodat iedereen individueel kon beslissen wat te doen en zijn interesses kon volgen. G was de beste gids die we ons hadden kunnen wensen! Hij bereidde ook elke dag erg lekkere maaltijden en deelde veel interessante aspecten en persoonlijke verhalen van zijn zuidafrikaanse leven. Ik heb de beste tijd gehad om met Acacia te reizen en ik zou deze rondreis met G ten zeerste aanbevelen!
H
G is de beste reisleider, hij heeft zo mijn kennis van alle plaatsen die we bezochten en maakte onze tijd op de tour gewoon zo leuk.
Ik heb de meest geweldige tijd gehad, de tour zat vol met zo veel …G is de beste reisleider, hij heeft zo mijn kennis van alle plaatsen die we bezochten en maakte onze tijd op de tour gewoon zo leuk.
Ik heb de meest geweldige tijd gehad, de tour zat vol met zo veel geweldige en gedenkwaardige activiteiten!
Dit was zeker de reis van mijn leven!
K
Gerhard was een zeer informatieve gids die er echt om gaf dat de klant een geweldige ervaring opdeed tijdens de tour. Ik zou zeker weer met Gerhard op tour gaan!
I
Geweldige rondreis, die ik ten zeerste zou aanbevelen. Gegarandeerde reis van uw leven, waarbij u ongelooflijke dingen zult zien en doen, en onderweg een stel geweldige mensen zult ontmoeten ☺️
L
De laatste etappe van onze drie reisetappes van Kaapstad naar Kaapstad. Gee was een absoluut fantastische gids - zeer goed op de hoogte van de plaatsen, de mensen, de geschiedenis, de dieren....elke o…De laatste etappe van onze drie reisetappes van Kaapstad naar Kaapstad. Gee was een absoluut fantastische gids - zeer goed op de hoogte van de plaatsen, de mensen, de geschiedenis, de dieren....elke onderwerpen die je maar kon bedenken! Altijd blij om verdere vragen te beantwoorden of gewoon een praatje te maken. Uitstekend gevoel voor humor en erg geestig (vooral op muzikaal gebied). De rondleiding zou niet zo plezierig geweest zijn zonder Gee als onze gids.
K
Ik heb een fantastische tijd gehad op deze tocht met Gee. Hij was gemakkelijk in de omgang, zeer behulpzaam en informatief en vol plezier - een echt karakter. Zeer aan te bevelen.
S
Gee was de beste rep die ik gehad heb, hij heeft de lat nu heel hoog gelegd, ik ben op twee andere reizen geweest met verschillende bedrijven en niets is daarmee te vergelijken. Gee is erg trots op zi…Gee was de beste rep die ik gehad heb, hij heeft de lat nu heel hoog gelegd, ik ben op twee andere reizen geweest met verschillende bedrijven en niets is daarmee te vergelijken. Gee is erg trots op zijn reizen, van het geweldige eten dat hij voor ons kookte (vooral voor de veggies, de zuivelallergie en de glutenallergie die in onze groep zaten) tot het vragen aan iedereen wat ze van hun reis wilden, dat wil zeggen excursies, en het geven van alle info die we nodig hadden, hij regelde het zelfs voor ons. Vanwege mijn allergieën was ik bang dat ik het moeilijk zou krijgen in een kamp en in feite ben ik aangekomen en heb ik gegeten als een koningin - wat ik niet verwacht had in Afrika. Niet alleen was gee's veggie spag Bol de beste die ik ooit gehad heb, hij heeft ook echt kennis van zaken en legde ons overal waar we kwamen belangrijke feiten en verhalen uit. Ik heb de beste tijd gehad op deze reis en Zuid-Afrika is nu mijn 1.
Bedankt, steph
S
Zuid-Afrikaanse Verkenner 46 dagen
Dit was de reis van mijn leven!!! Ik wist dat ik zou gaan genieten, maar ik had niet verwacht dat ik weg zou lopen met de herinneringen en ervaringen die ik van deze reis heb opgedaan. Ik heb alle ver…Dit was de reis van mijn leven!!! Ik wist dat ik zou gaan genieten, maar ik had niet verwacht dat ik weg zou lopen met de herinneringen en ervaringen die ik van deze reis heb opgedaan. Ik heb alle verschillende kanten van Afrika leren kennen, van het safarileven tot de bergtoppen, de woestijn tot het strand. Wanneer ik reis, beëindig ik gewoonlijk een reis en denk: yay ik heb die afgevinkt, wat nu, maar na deze reis plan ik mijn reis al terug en kijk ik wat ik nog meer kan ontdekken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik onder woorden kan brengen hoe fijn ik het vond om Gee als mijn reisleider te hebben. Zijn kennis van werkelijk alles wat met Afrika te maken heeft, heeft mij versteld doen staan. Hij ging boven en voorbij alle verwachtingen die ik had. Zijn kookkunst heeft me misschien 10 kg zwaarder gemaakt, maar het was heerlijk. Hoe willekeurig de vraag ook was, hij had altijd het antwoord of deed wat hij kon om het uit te zoeken. Dank je wel Gee - je bent uniek!
G is zo'n geweldige gids. Hij heeft een encyclopedische kennis van Zuid-Afrika en de omringende landen en was altijd bereid om interessante gesprekken te voeren over controversiële onderwerpen in verb…G is zo'n geweldige gids. Hij heeft een encyclopedische kennis van Zuid-Afrika en de omringende landen en was altijd bereid om interessante gesprekken te voeren over controversiële onderwerpen in verband met cultuur, dierenrechten en politiek! Ik heb er echt van genoten om met hem op tournee te gaan en ik had het gevoel dat ik zo veel geleerd had, en hij had het perfecte evenwicht tussen professioneel en vriendelijk. Heel erg bedankt!
Fantastisch. Geweldige manier om Afrika te zien met een budget en beperkte tijd. G was een fantastische gids. Ik kan hem niet genoeg aanbevelen. A+
K
Gee was geweldig , wist zo veel informatie over de plaatsen en culturen die we bezochten. Geweldige gids vol plezier en zeer behulpzaam
E
De gids was geweldig! Hij helpt in elke situatie en maakte de lekkerste maaltijden klaar! Hij had goede informatie over elke plaats.
J
Het was een geweldige tocht met veel mooie plaatsen. G was een geweldige gids, hij was erg ambitieus dat iedereen goed viel, hij weet veel over de plaatsen die we bezochten en het eten dat hij kookte …Het was een geweldige tocht met veel mooie plaatsen. G was een geweldige gids, hij was erg ambitieus dat iedereen goed viel, hij weet veel over de plaatsen die we bezochten en het eten dat hij kookte was echt heel lekker.
Geweldige ervaring, alles was vrij eenvoudig, maar de avonturen waren fantastisch. Dat is wat ik wilde
G is een uitstekende gids, die aan ieders wensen tegemoet komt. De tocht zelf is afwisselend en goed van tempo
L
Deze rondreis was geweldig! We hebben een heleboel plaatsen in korte tijd bezocht, maar toch hadden we het gevoel dat we een uitgebreid overzicht van elke streek kregen. Gee was een geweldige gids en …Deze rondreis was geweldig! We hebben een heleboel plaatsen in korte tijd bezocht, maar toch hadden we het gevoel dat we een uitgebreid overzicht van elke streek kregen. Gee was een geweldige gids en gaf ons veel interessante informatie over elke plaats die we bezochten en zijn kookkunst was geweldig. Ik zou deze tour in een oogwenk aanbevelen!
P
het was een heel leuke ervaring, dank u gerhard
A
G heeft de ervaring exponentieel verbeterd met zijn inzicht, leiding, kookkunst en charme! Hij is een blijvertje!
M
Niet zomaar een reisleider!
G was de kers op de taart van een perfecte Acacia rondreis van Durban naar Kaapstad. Hij maakte van een prachtige reis een onvergetelijke ervaring. Hij weet alles van zijn…Niet zomaar een reisleider!
G was de kers op de taart van een perfecte Acacia rondreis van Durban naar Kaapstad. Hij maakte van een prachtige reis een onvergetelijke ervaring. Hij weet alles van zijn land, en dat maakt hem tot een perfecte verteller. Hij is ook een goede luisteraar en een grappig, gedetailleerd persoon.
Uitstekend!
M
Ik heb echt genoten van de reis! De maaltijden waren zo voortreffelijk:) Als ik nog eens een reis naar afrika maak, dan doe ik dat met Gerhard :)
H
Het was een geweldige ervaring en ik zou het zo weer doen.Ik kan een rondleiding met Gerhard als gids alleen maar aanraden!
O
Geweldige ervaring voor de prijs.
Was verbazingwekkend. Zal zeker nog een reis maken
J
G was een geweldige gids. Wij gaan nog een tour doen met nog meer vrienden, vanwege hoe goed hij was. De volgende keer dat wij een rondreis maken, gaan we een rondreis doen waar hij de gids is. Behalv…G was een geweldige gids. Wij gaan nog een tour doen met nog meer vrienden, vanwege hoe goed hij was. De volgende keer dat wij een rondreis maken, gaan we een rondreis doen waar hij de gids is. Behalve dat hij vriendelijk is en een all round goed mens, ging hij ook nog eens zijn boekje te buiten voor mij toen ik ziek werd...hij reed meer dan een uur naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis en wachtte 3 uur tot ik klaar was..en dat alles met een glimlach op zijn gezicht. Bedankt G. Vriendelijke groeten, Joe
Het was geweldig! Prachtige reis!
Wij hebben een geweldige reis gehad, veel plezier en onze gidsen hadden veel kennis over Afrika.
V
Deze reis is geweldig! Ik zou het zo weer doen! Zeer aan te bevelen!
?
Ik vond de reis geweldig! Het was een geweldige ervaring! Zeker aan te bevelen!





























