Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
M
Fidel was een geweldige CEO. Hij reageerde snel op alle behoeften en communiceerde de plannen voor elke dag. Fidel was aardig, grappig, deskundig en hield ons goed bij elkaar en op tijd. Zijn Engels …Fidel was een geweldige CEO. Hij reageerde snel op alle behoeften en communiceerde de plannen voor elke dag. Fidel was aardig, grappig, deskundig en hield ons goed bij elkaar en op tijd. Zijn Engels is erg goed. Je kunt zien dat hij passie heeft voor zijn werk. Twee keer toen ik klaar was met eten, bracht hij me terug naar het hotel. De bus met airconditioning was fijn. We hebben veel van Bali gezien en veel geleerd. Ik was een soloreiziger en de andere reizigers in onze groep waren allemaal geweldig. De 2 verbeterpunten zouden meer gedetailleerde informatie vooraf over optionele activiteiten zijn. Anders zou ik mensen aanraden om activiteiten voor de vrije tijd ergens te boeken zoals Viator of Get your Guide. Ik verblijf ook liever in hotels met betere beoordelingen.
A
Het was de eerste keer dat ik GA adventures gebruikte en ik heb van alle aspecten van de reis genoten. Ik had het gevoel dat alle zorgen en organisatie ons uit handen werden genomen, dankzij de goed …Het was de eerste keer dat ik GA adventures gebruikte en ik heb van alle aspecten van de reis genoten. Ik had het gevoel dat alle zorgen en organisatie ons uit handen werden genomen, dankzij de goed geplande reis!
We hebben echt een enorme verscheidenheid kunnen ontdekken, van homestays in een plaatselijk dorp tot het paradijs op de gili T.
Fidel was een uitstekende reisleider die er alles aan deed om ons een geweldige tijd te bezorgen! Hij wachtte zelfs om 2 uur 's nachts in de lobby van het hotel om ervoor te zorgen dat de bergtokkers op tijd zouden vertrekken. Hij ging boven alles.
Ik moet er wel bij zeggen dat je wel een redelijk bedrag nodig hebt voor extra uitgaven. Hoewel bali bijzonder goed geprijsd is, monteert het wel als je altijd onderweg bent! Bovendien waren sommige van de plaatsen die ons voor lunch/diners werden aanbevolen niet altijd de goedkoopste optie.