S
LanguagesРусский
Schrijf een recensie
Deel je mening over de route, de gids en de algehele organisatie van het avontuur.
We hebben genoten van deze tour en we moeten vooral de reisleidster Stevie bedanken, die ons in de bus voortdurend commentaar gaf. Ze had een enorme kennis over het historische Griekenland. Ze hield d…We hebben genoten van deze tour en we moeten vooral de reisleidster Stevie bedanken, die ons in de bus voortdurend commentaar gaf. Ze had een enorme kennis over het historische Griekenland. Ze hield de hele groep van ongeveer 60 mensen deelgenoot van haar kennis.
Onze dank aan Stevie van Herman & Chandrika van Melbourne Australië
E
De reisroute was precies goed, de gids was geweldig met veel informatie over de geschiedenis, de chauffeur was geweldig en heel veilig. Hotel & ontbijt/diner keuzes waren geweldig, maar sommige ka…De reisroute was precies goed, de gids was geweldig met veel informatie over de geschiedenis, de chauffeur was geweldig en heel veilig. Hotel & ontbijt/diner keuzes waren geweldig, maar sommige kamers waren een beetje te warm omdat ze de AC uit hadden gezet en het buiten nog niet koud was. Sommige lunchgerechten waren een beetje teleurstellend, de 1e lunch was niet goed en de lunch in cafetaria stijl was oké, maar nog steeds niet goed voor de prijs. Als er een plek was met 2 of meer restaurants, zodat we konden kiezen waar en wat te eten voor de lunch, of een restaurant met een groter menu en fatsoenlijke prijzen. Verder hebben we genoten van de rondleiding en de geschiedenis. Bedankt
Hoewel de tours die we deden uitstekend waren, hadden we geen idee dat de afstanden zo lang in een bus zouden duren. 3 uur activiteit met 4-6 uur reizen was onverwacht. Hotels waren uitstekend en zowe…Hoewel de tours die we deden uitstekend waren, hadden we geen idee dat de afstanden zo lang in een bus zouden duren. 3 uur activiteit met 4-6 uur reizen was onverwacht. Hotels waren uitstekend en zowel de reisleiding als de chauffeur waren fantastisch.
A
De algemene ervaring was slecht, ook al was de communicatie met het reisbureau prima. Dit is een plan dat een hotel op het eiland Paros contracteert. Hier zijn de redenen waarom ik deze rondreis niet …De algemene ervaring was slecht, ook al was de communicatie met het reisbureau prima. Dit is een plan dat een hotel op het eiland Paros contracteert. Hier zijn de redenen waarom ik deze rondreis niet aanbeveel:
Het personeel van het hotel is niet goed opgeleid om met klanten om te gaan. Er werd een fout gemaakt met mijn reservering (We boekten twee kamers en kregen er maar één). Ik kreeg van het hotelpersoneel te horen dat ik het bewijs van de twee kamers moest laten zien en dat deed ik. Nadat ik dat gedaan had kreeg ik te horen dat dat niet hun probleem was en dat ik rechtstreeks contact moest opnemen met het agentschap. Ze zeiden dat de kwestie alleen door het reisbureau moest worden opgelost en gingen verder zonder verdere hulp of klantenservice te bieden. Ik moest contact opnemen met het agentschap en vragen of ze een plaatselijke gids belden waarvan ik het nummer had gekregen.
Het hotel ligt erg ver van de twee belangrijkste steden en er is geen betrouwbare taxidienst op het eiland. Als ik dit weer zou doen zou ik in Naoussa verblijven.
Het hotel heeft een shuttle die 3 keer per dag naar de stad gaat, maar ook die is niet betrouwbaar. In deze stad moet je reserveren om te eten als je naar de beste restaurants wilt. We maakten er een en vroegen om 18:30 uur om de pendeldienst. We wachtten op de chauffeur en die kwam niet opdagen. Ik ging naar de receptie om hulp te vragen, waarop ze de chauffeur belden en hij zich ziek meldde. Er was geen plan B, geen verontschuldiging. Ik vroeg om hulp bij de reservering om te zien of het hotelpersoneel het kon en verplaatsen omdat ik te laat zou komen en het antwoord was een zeer onbeleefd "Je moet de bus halen". Er werd geen verdere hulp aangeboden.
KIES DIT NIET tenzij je vast wilt zitten in een hotel in the middle of nowhere met beperkt vervoer en zeer ondergeschoold hotelpersoneel




